Partnerstwo, które zmienia ligę. Texom i Małopolski ZPN podsumowują rundę jesienną

Trwające od początku sezonu 2025/26 partnerstwo Małopolskiego Związku Piłki Nożnej z firmą Texom stało się jednym z filarów rozwoju sportowego i medialnego Texom Małopolskiej 4. Ligi. Wypracowany wspólnie ze sponsorem tytularnym model działania realnie przełożył się na jakość funkcjonowania rozgrywek – zarówno na boiskach, jak i w przestrzeni komunikacyjnej. We wtorek Bartosz Ryt – prezes Małopolskiego ZPN – spotkał się z przedstawicielami firmy, aby podsumować rundę jesienną i porozmawiać o pomysłach na kolejne miesiące. 

Partnerstwo z tak dużą i cenioną marką jak Texom otworzyło przestrzeń do realizacji nowych projektów szkoleniowych i medialnych. Dzięki zaangażowaniu sponsora możliwe stało się wdrażanie rozwiązań podnoszących standard pracy klubów, trenerów oraz sędziów Małopolskiej 4. Ligi. 

Marka Texom stała się integralną częścią tożsamości rozgrywek – jej logo widnieje w identyfikacji wizualnej ligi, towarzyszy oficjalnym komunikatom oraz jest obecne na boiskach wszystkich klubów w postaci band reklamowych. 

Jednym z najbardziej odczuwalnych efektów współpracy było wyposażenie wszystkich czwartoligowych klubów w inteligentne kamery VEO wykorzystywane do nagrywania meczów i treningów. Bogaty materiał wideo służy do tworzenia magazynu Gol Express, prezentującego wszystkie bramki danej kolejki, a także do rozwoju mediów społecznościowych ligi. Na Facebooku, Instagramie i TikToku pojawiają się autorskie materiały z najciekawszymi trafieniami i zagraniami. Co więcej, w rundzie jesiennej przeprowadzono transmisję na żywo z dziewiętnastu wybranych spotkań Texom Małopolskiej 4. Ligi na kanale YouTube. 

W naszej współpracy najbardziej cenię sobie spójność działań i realny wpływ na funkcjonowanie ligi. Texom to nie jest partner obecny tylko na papierze, ale aktywny i zaangażowany. Dzięki temu widzimy wymierne efekty zarówno w organizacji rozgrywek, ale także ich promocji – mówił Bartosz Ryt, prezes Małopolskiego Związku Piłki Nożnej. 

Texom od lat wspiera kluby i projekty na różnych szczeblach. Kiedy zdecydowaliśmy się zaangażować w Małopolską 4. Ligę, traktowaliśmy to jako projekt partnerski, a nie jednorazową akcję promocyjną. Sport lokalny jest dla nas szczególnie ważny, bo buduje społeczności. Od pierwszego meczu sezonu działaliśmy razem z klubami i Związkiem, żeby wprowadzać konkretne narzędzia i udogodnieniachcemy, żeby piłka w Małopolsce była bliżej kibiców – dodał Krystian Woś, prezes Texom. 

W perspektywie rundy wiosennej Małopolski Związek Piłki Nożnej i Texom zapowiadają kontynuację działań, które będą wzmacniać rozpoznawalność Texom Małopolskiej 4. Ligi –  usprawnią funkcjonowanie rozgrywek i zwiększą ich atrakcyjność. Wspólnym celem na nadchodzące miesiące jest utrzymanie pozytywnego impetu z rundy jesiennej i konsekwentne podnoszenie standardów organizacyjnych, szkoleniowych i medialnych ligi.  

To top