Vouchery KEEZA do 15 lipca

Jak już informowaliśmy, Małopolski Związek Piłki Nożnej miał w sezonie 2023/2024 sponsora dla rozgrywek V ligi, klasy okręgowej, A i B klasy oraz IV i V ligi kobiet. Była nim firma TOMADEX s.c., właściciel marki KEEZA.

Kluby z tych lig i klas otrzymały w grudniu ub. roku drogą elektroniczną (najczęściej via Podokręgi) vouchery na sprzęt sportowy. Kluby, które ich jeszcze nie wykorzystały powinny to uczynić do 15 lipca 2024 roku.

Wszystkie vouchery znajdziesz TUTAJ

Vouchery można wykorzystywać na piłki, stroje bądź inne produkty KEEZA po cenach katalogowych. Na dodatkowe zamówienia przysługuje zniżka do 50%.
Jak się skontaktować z przedstawicielami KEEZA?
Telefon: 602 680 365
e-mail: info@keeza.pl
Strona internetowa: sklep.keeza.pl

W kontakcie (telefonicznym/mailowym) z przedstawicielem KEEZA nie trzeba posiadać vouchera fizycznie, wystarczy jeśli klub jest na liście uczestników danych rozgrywek wymienionych szczegółowo poniżej.

Vouchery otrzymało 541 klubów uczestniczących w rozgrywkach MZPN:
V liga: 32 drużyny (2 ligi)
Klasa Okręgowa: 98 drużyn (7 lig)
Klasa A: 206 drużyn (15 lig)
Klasa B: 187 drużyn (17 lig)
IV liga kobiet: 10 drużyn
V liga kobiet: 8 drużyn
Łącznie wszystkich drużyn: 541

Jak zostały podzielone vouchery? V liga otrzymała w sumie 40 000 PLN, klasa okręgowa – 107 800 PLN, A klasa – 185 400 PLN, B klasa – 149 600 PLN, IV liga kobiet – 11 000 PLN i V liga kobiet – 7200 PLN. Łącznie daje to kwotę 501 000 PLN.

Vouchery w wysokości 1250 zł:
V Liga wschodnia “KEEZA”
V Liga zachodnia “KEEZA”

Vouchery w wysokości 1100 zł:
Klasa okręgowa Brzesko “KEEZA”
Klasa okręgowa Gorlice “KEEZA”
Klasa okręgowa Kraków 1 “KEEZA”
Klasa okręgowa Kraków 2 “KEEZA”
Klasa okręgowa Kraków 3 “KEEZA”
Klasa okręgowa Limanowa “KEEZA”
Klasa okręgowa Tarnów “KEEZA”

Vouchery w wysokości 900 zł:
Klasa A Bochnia “KEEZA”
Klasa A Brzesko “KEEZA”
Klasa A Gorlice “KEEZA”
Klasa A Kraków 1 “KEEZA”
Klasa A Kraków 2 “KEEZA”
Klasa A Kraków 3 “KEEZA”
Klasa A Limanowa “KEEZA”
Klasa A Myślenice “KEEZA”
Klasa A Nowy Sącz “KEEZA”
Klasa A Olkusz “KEEZA”
Klasa A Tarnów “KEEZA”
Klasa A Wadowice 1 “KEEZA”
Klasa A Wadowice 2 “KEEZA”
Klasa A Wieliczka “KEEZA”
Klasa A Żabno “KEEZA”

Vouchery w wysokości 800 zł:
Klasa B Bochnia “KEEZA”
Klasa B Brzesko “KEEZA”
Klasa B Kraków 1 “KEEZA”
Klasa B Kraków 2 “KEEZA”
Klasa B Kraków 3 “KEEZA”
Klasa B Kraków 4 “KEEZA”
Klasa B Limanowa “KEEZA”
Klasa B Myślenice “KEEZA”
Klasa B Nowy Sącz “KEEZA”
Klasa B Olkusz “KEEZA”
Klasa B Podhale 1 “KEEZA”
Klasa B Podhale 2 “KEEZA”
Klasa B Tarnów “KEEZA”
Klasa B Wadowice 1 “KEEZA”
Klasa B Wadowice 2 “KEEZA”
Klasa B Wieliczka “KEEZA”
Klasa B Żabno “KEEZA”

Vouchery w wysokości 1000 zł:
IV liga kobiet “KEEZA”

Vouchery w wysokości 900 zł:
V liga kobiet “KEEZA”

Wszystkie vouchery znajdziesz TUTAJ

Zwycięzcy poszczególnych rozgrywek otrzymają w sierpniu 2024 profesjonalne komplety meczowe.

Umowa z KEEZA nie dotyczy rozgrywek, które mają innych sponsorów: IV ligi, KO Chrzanów, AB Chrzanów, AB Oświęcim i A Podhale.


KEEZA – to polska profesjonalna marka odzieży i sprzętu sportowego.
W branży sportowej rozwija się skutecznie od blisko 10 lat. W tym czasie udało się jej uzyskać rozpoznawalność i miano solidnego brandu na polskim rynku.

Przez dekadę działalności z KEEZA współpracowało lub wciąż współpracuje blisko 1000 klubów z Polski i zagranicy. Jakość i profesjonalizm docenił także Polski Związek Piłki Nożnej, jak i związkowe okręgi i podokręgi.

KEEZA pod adresem www.sklep.keeza.pl, posiada własny sklep internetowy gdzie można zobaczyć i kupić produkty marki.

Marka posiada także własny park maszynowy w Polsce. Dzięki temu dysponuje możliwością stosowania bardzo zróżnicowanych technologii służących do produkcji, personalizacji oraz zdobień wykonywanych na swoich produktach.

Istotne jest także, że właścicielem marki KEEZA jest firma w całości z polskim kapitałem – Tomadex S.C., będąca największym w Unii Europejskiej producentem gadżetów dla kibiców. Od lat bez produktów Tomadex nie odbywa się żaden finał Ligi Mistrzów, Ligi Europy, Ligi Konferencji czy też finał rodzimego Pucharu Polski. Także amerykańska MLS jest kolejnym z piłkarskich rynków, na którym z sukcesami firma Tomadex S.C. podbija kibicowskie trendy.

Hits: 1737

To top