Podsumowanie pierwszego półrocza działalności nowych władz Małopolskiego Związku Piłki Nożnej z prezesem Bartoszem Rytem na czele, przedstawienie „Raportu otwarcia”, a także dyskusja o tym, jak budować wizerunek związku i skutecznie komunikować się z mieszkańcami Małopolski – to główne tematy pierwszego spotkania Komisji ds. mediów i marketingu, które odbyło się 30 października w siedzibie Małopolskiego ZPN.
W pracach komisji uczestniczą przedstawiciele Małopolskiego Związku Piłki Nożnej odpowiedzialni za wizerunek i komunikację, dziennikarze redakcji sportowych i osoby związane ze środowiskiem piłkarskim. Skład komisji można poznać tutaj [LINK]
Podczas pierwszego spotkania prezes Bartosz Ryt przedstawił „Raport otwarcia”, który jest podsumowaniem pierwszych miesięcy działalności nowych władz Małopolskiego ZPN. To czas, w którym zaszły istotne zmiany w funkcjonowaniu związku, m.in. wprowadzono nowe standardy działania, oparte o jasne zasady i kolegialne decyzje, uporządkowano politykę kadrową, wzmocniono rolę podokręgów – terenowych jednostek Małopolskiego ZPN, rozpoczęto regularną współpracę ze sponsorami i partnerami. Związek stał się organizacją wspierającą małopolskie kluby w ważnych dla nich sprawach, a także otwartą na głosy i potrzeby środowiska piłkarskiego.
– Zmiany są widoczne w każdym aspekcie funkcjonowania Małopolskiego Związku Piłki Nożnej – od porządku organizacyjnego i transparentności decyzji, po stabilizację finansową i rekordową reprezentację w strukturach PZPN. Jesteśmy na dobrej drodze, aby Małopolski ZPN stał się organizacją nowoczesną, wiarygodną i otwartą, atrakcyjną zarówno dla całego środowiska piłkarskiego, jak i dla partnerów biznesowych czy instytucjonalnych – mówił Bartosz Ryt, prezes Małopolskiego Związku Piłki Nożnej.
Dużym sukcesem tego półrocza był również powrót Małopolski do Polskiego Związku Piłki Nożnej – Bartosz Ryt uzyskał najwyższe poparcie spośród wszystkich kandydatów i objął funkcję członka zarządu PZPN. Do struktur centralnych zostało wprowadzonych łącznie ponad 20. osób z Małopolski, co jest jednym z najlepszych wyników w kraju.
Pierwsze miesiące działalności nowych władz to nie tylko zmiany i realizacja bieżącej działalności, ale także nowe projekty, skierowane do dzieci i młodzieży (m.in. Małopolska Jesień, Dogrywka – jesienny piknik piłkarski, Festiwal Piłkarski z Małopolskim ZPN), trenerów (Szkoleniowe Poniedziałki, Akademia Grassroots, program stażów zagranicznych, Korner – magazyn szkoleniowy) czy małopolskich klubów, które zostały wyposażone w kamery Veo rejestrujące wszystkie mecze Texom Małopolskiej 4. Ligi. Na bazie tych nagrań powstaje magazyn skrótów, a w każdej kolejce są prowadzone transmisje na żywo, co znacząco zwiększa atrakcyjność rozgrywek dla odbiorców, kibiców, ale również dla potencjalnych sponsorów i partnerów.
Osiągnięte w pierwszym półroczu rezultaty to mocna podstawa do dalszego rozwoju i transformacji związku w otwartą i nowoczesną, działającą na rzecz rozwoju piłki nożnej w regionie.
Druga cześć spotkania komisji została poświęcona rozmowom na temat budowania wizerunku Małopolskiego Związku Piłki Nożnej oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami Krakowa i Małopolski.
 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
           
								
															 
								
															 
								
															 
								
															 
								
															